Allame - Bavul (Anakronik Albümü) Şarkı Sözü



Hataları mesajla düzeltirseniz buradan güncellerim.


1. Verse

Bu zombi ruhen hasta
Gelecek 10 yıl için şüpheli ciğerlerim
Sigara mevzu pay kapçak mirastan
Şu son günlerde yağmurlar çoğaldı
Dikkatim kayıkken iyice şiirlerden nefret ettim hatta
Şu melankolik suskunluklar çoğu zaman komiktir
Acının insanlarla eşdeğer bir ortak hali yokki
Hepimiz aynı kırgınlığı yaşasaydık şayet
Biri kahrolurken başta sana gülünç olmazdı değil mi
Kaç,
Vaktim varken git diyor aklım
Lanet umutları 13 yıl evvel can kaybında bıraktım
Şeytanın bacaklarını kır diyor artık mantık
Unutmak yalnız bugün güzel geleceğini karartır
Yazdıkça daha da öfkeleniyorsun
Dünya kapat çeneni sesin beni deli ediyor, sus
Veyahut konuş dediğin olsun zarardan dönme lüksün yok
Şuandan itibarenden hiç geçer mi ***farsun***


Nakarat x2:

Tüm hayatım bavuluma sığar
Küs yaşıyorum terk etti doğa
Dört duvar yalnızlığıma boğar
Sor hiç umudum var mı daha?


2. Verse

Başım belada
Göz yaşına sert vedalar
Birlikte güçsüzüz geçilmiyor yek pare dağlar
Tek başıma suçluyum vicdansız mahkemem mübala
Hem insan ol hem iyilik yeşertsin dünya ne ala
Sabah fenalar akşam alkol krizleri
Aitsizlik önlemin güvensizlik dost ilişkileri
Yok gururum paramparça halde bak ne oldu berbat ettin
Sahibim bir kara deftere yazdım insan klişeleri
Ne bekliyordun monokromum renkli yolum
Dök eteklerinden taşları başka bi şans vermiyorum
Bana gözüm karardı mantık dahilinde görmüyorum
Dünya galaksinin satılık vadisinden canlılar reyonu
Farz-ı misal öldün
Dünyaya dönüp bakma şansın olsa yalanları görürdün
Parayla ters gömüldün, hayata sor
Hüzünlü, zamanla imtihanı zor misafirin kendiyle eş güdümlü


Nakarat x2:

Tüm hayatım bavuluma sığar
Küs yaşıyorum terk etti doğa
Dört duvar yalnızlığıma boğar
Sor hiç umudum var mı daha?

Paylaş:

Benzer Konular

Önceki Konu
Sonraki Yazı »

Yorumunuz Eklenmiştir.