Allame - Avare (Anakronik Albümü) Şarkı Sözü



Hataları bana mesajla bildirirseniz güncellerim.


Nakarat 2x:

Avare bu halim yok
Ne cevapsız sorular şına nay nay nay


1. Verse:

Sükutu erdem bilmiştim kelamı  unuttum
Canım henüz üstümdeyken dost selamı okuttu
İçim ateşten felaket ***ipin*** üstünde baruttum
Ne biçim şemberan dilim belana yakut taputtur
Uzayda yalnızdım atmosferinde katil
Yüreğinde hiç uygun yer yok kinle doldu zati
Gezdim ruh vari çıldırmamam ol mani
Gör sabır taşım parçalandı şimdi bi kum saati
Yiğit kılıca şair acıya kalmaz harman
Toprağın dibi ben hissederi orman öfkesi daldan
İnsanın içi virüsten dışı metal ve beyni yağdan
Huzurum karşılığında ömrümün yarası armağan
Medeniyetin çarpık ilişkisi ve sonuçları
Fikir babalarının yapay seratonik çocukları
Teknolojinin kusmuğundalar yüzleri flu
Görüntüde robot, insanlar ve hızlı parmak uçları


Nakarat 2x:

Avare bu halim yok
Ne cevapsız sorular şına nay nay nay


2. Verse:

Ruhum karanlıktan çık bu artık senden tek ricam
Hayatın pis yüzünde güller açar körpe mecal
Bi derdi bine dönüştürür düşünme kurcalama
Bırak lan öyle kalsın topallıyor zaten gölgede can
Yaşlansam da kalbimde ki çocuk büyür
Mantığım ve duygularımın çatışmasının eşsiz ürünüyüm
Yüksek olasılıkta farkındalık olur en kötü günün
Masumiyet iflah olmayan bir köpek gibi terkedip ölür
İçim içimi kemiriyor düşünmekten bitabım
Zaman düşman bana sürekli olamadık mutabık
Uyku çoktan haram oldu cehennem merakı
Yaşamlarını unutur kaybedenler verirlerken akıl
Bi haya arzum öldürmek bu zaatı
Benimle mutlu olma gidicilik konum bitirmek mazuratım
Hor görme terkedenleri bir nedeni vardır elbet
Vicdanım sen dışında işitmiyor hiç aruzatı


Nakarat 2x:

Avare bu halim yok
Ne cevapsız sorular şına nay nay nay

Paylaş:

Benzer Konular

Önceki Konu
Sonraki Yazı »

Yorumunuz Eklenmiştir.